2011-05-27 | 08:24:09

Freitag.

Så var det redan fredag igen, veckorna bara susar förbi !!
Igår började jag dagen med att åka till Jessica för att göra lite skola, ska snart åka dit igen.
Senare blev det en spontan Lule-resa med mamma Mu. LIte koll på blommor, kläder och annat. Skönt att bara få vara med Mu lite och inte tänka så mycket på allt annat.
Kom hem ganska så sent, då ville pojkarna ut och sen fick det faktiskt bli lite TV för matte.
Fick bagels av mamma så en sån, med lite cream cheese fick avsluta dagen. Mums !!

Ska alldeles strax bege mig till Jessica igen. Sen om det passar en tur till Norrfjärden och kvällen kommer avslutas med en biodejt !! =).
I morgon är det avslutningscermoni på skolan.
På söndag ska jag om det är bra väder åka och gräva lite åt mamma.
Känns som om det är full rulle nu, men jag gillar läget.

Ha en skön fredag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback