2011-05-01 | 10:23:18

Lite snorigare, men klarare.

Lite piggare idag.
Snorigare, men klarare i knoppen om ni fattar. ;).

Det var verkligen konstigt att inte ha pojkarna hemma igår. Man är ju lixom van att ha minst en skugga med sig vart man än går. Eller iallafall fyra ögon som håller koll på allt man gör.
Igår var det verkligen tomt här hemma.
Men pojkarna hade haft hur kul som helst. När jag hämtade dem för att åka och se simgubbarna, var det knappt så att de var intresserade av att följa med matte. =).

Som sagt, såg simgubbarna igår. Diesel tyckte att de var lite konstigt med en massa gubba i vattnet som hade röda bollar som flöt med.
Efteråt så åkte vi tillbaka till Munkis en sväng, köttätarna åt korven som jag grillade.
Något magiskt med att stå och titta in i en brasa.
Hundarna blev inte utan, det kan jag lova !!
Sen blev det en liten "ut och köra" säng, där vi tillslut hamnade vid kyrkogården.
Hade dåligt samvete för att jag missade begravningen och ville visa mitt deltagande genom att tända ett ljus.
Halva släkten befann sig hos moster Kerstin så vi stannade en stund och surrade.
Hundarna fick ännu mera gotta......som tur var fanns Rasmus där och han drillade Diesel "hårt" med en boll. ;).

Hemma sjönk jag ner i soffan med en kopp T. Lite lagom frusen och trött.
Hamnade framför TV och somnade till Will Hunting.

Idag är planerna att åka och gratta Alex om jag bara har orken.
Har skrivit lite skola på morgonen, så det känns skönt att ha gjort bort det iallafall.
Såg just att The Kennedys börjar, så jag ska ta min kopp T och må lite gott en stund.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback