2011-05-12 | 23:36:56

Vi vann !!

What a day !!

Som sagt var det dax att redovisa projektet idag.
Lagom nervös var jag när vi kom fram till skolan. Men söta lilla Molly var så lugn och positiv att det smittade av sig på mig. Så när det var våran tur så kändes det riktigt roligt att få gå upp och berätta vad vi har gjort.

Alla grupper hade gjort riktigt bra och intressanta projekt.
Jag var SÅ IMPAD !!
Att få sitta i samma rum som så många kreativa hjärnor, det är inte illa det.
Inte för att vara kaxig, men vilken skillnad på våra projekt jämfört med förra årets tvåor. ;). Tom lärarna höll med om det.

Det visade sig att man kunde även vinna lite pengar för bästa projekt.
Självklart ville man ju vinna, men jag hade ärligt talat var lika glad om någon annan hade vunnit.
MEN NU VANN VIIIIIIIII !!
Hur underbart roligt som helst.
Kom hem, skrev på fejjan hur bra jag tyckte att alla projekten var.
Då kommer det ett litet mejl som skvallrar om att vi hade vunnit.
Vi vann både lärarnas röst och elevernas.......kan det bli bättre ??!! ;).
Jag har seglat runt på små moln resten av dagen.
Det är alltid roligt att få uppskattning för det man gör, men framförallt roligt att folk gillar den idé man själv har.
Make me feel smart.....haha !!

Detta kommer låta som ett dåligt Oscarstal eller något, but I don´t give a crap !!
Jag vill faktiskt säga tack till alla som röstade på oss, och samtidigt tacka för en god match.
Sen vill jag hylla bästa projektgruppen. Vi har skrattat, svettas, svurit och peppat, allt tillsammans. Så roligt att jobba med människor som är så ambitiösa, kompetenta och framförallt roliga.
Jag kommer sova gott i natt, och jag hoppas att ni andra också gör det.

Pöss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback