2011-11-06 | 16:24:19

Kram.

Kom hem för ett litet tag sedan. Tänkte blogga, men jag fick den sjukaste hickan. Kunde inte ens skriva på datorn, haha.
Men då hann jag läsa en massa bloggar innan hickan la sig och jag kunde agera normalt igen.
Sitter här med en tråkig kopp med te. Teét i sig är mycket gott, grön roobios med smak av apelsin, ananas och kokos. Men koppen är fruktansvärt tråkig. Kände mig lite tråkig då jag kom hem, så den passade mitt humör.
Lägenheten är tom och tyst. Inga gula monster. Men de kommer snart hem, så jag tänkte njuta av lugnet genom att däcka lite i soffan.

Titta så snutteluttigt va.

Fast ärligt talat, jag gillar itne att bli kramad av vem som helst, när som helst.
Jag vill välja mina kramare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback