2011-11-25 | 19:08:58

Min fredag.

Så var det då dags för ytterligare en begravning. Och även om jag denna gången mest var tröstande och stötande så är det alltid jobbigt att närvara. Jag kände ju denna människa, och att se en familj förlora sin man, sin pappa, sin morfar är tungt.
Nu hoppas jag att jag slipper gå på fler begravningar, helst aldrig mer.

Efteråt gick jag ner på stan en sväng, jag kände att jag behövde tänka på något annat och ruska av mig lite.
Jag fick med mig ytterligare en julklapp och sen gick jag in en snabbig på Village. Dumt, mkt dumt. De hade hur mkt fint som helst, köpte faktiskt med mig några träbokstäver som stavar Advent.
Sen insåg jag att klockan var ju nästan sex, tyckte att det var tomt i butikerna och på cafeérna, så jag svängde förbi och surrade lite med Elin och sen gick jag hem.
Egentligen borde jag göra lite mera jul, men jag är så himlans trött. Men för att jag ska hinna det innan på söndag så är det bäst att jag inte stoppar arslet i soffan utan jobbar på. Är på Coop hela dagen i morgon, så då hinner jag inte något.

Hoppas ni alla har haft en fin fredag !!



Village har hur mkt fint som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback