2011-10-04 | 19:24:09

Brain-ghostes. =).

Nähä, jaha.
Jag åkte aldrig till Elin. Eskil bestämde sig nämligen för att spy strax innan jag skulle åka. Han hade slaktat en leksak tidigare och det kom upp lite stoppning. Han har kräkts upp lite till nu här ikväll, så jag tror inte det handlar om samma som det Disse hade. Men jag ville inte lämna honom själv ändå.
Känns surt eftersom Elin och jag äntligen hade lyckats tajma ihop en dejt. Men men, jag har som sagt var inte samvete att lämna Ekke.

Just inne från en kvällspromenad, Diesel är nog inte helt hundra. Kan dock inte sätta fingret på vad det är. Han tvär lade sig ner en sväng oxå, för att sedan studsa upp. Inte vet jag, kanske är det hjärnspöken hos mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback