2011-10-13 | 09:37:01

Sleepy head.

I natt har jag sovit gott. Så när klockan ringde efter åtta så tryckte jag på snoose. Ungefär en timma senare klev jag upp för att mötas av solen, underbart !!
Ska alldeles strax åka för att hämta upp mormor som vi ska skjutsa till vårdcentralen. Och medans hon är där så ska pojkarna och jag ta oss en promenad i Munksundsskogarna.
Börjar jobba kvart i ett idag, så vi får se hur mkt mera jag hinner. Kvällen kommer avslutas hos kusin där det blir att se Skellefteå köra över Luleå i hockey.

Känns ändå som om det kommer bli en bra torsdag !!


Kommentarer
Linnea- Ebbas mamma skrev:

Inlägget började bra men själva köra över Luleå biten dissar jag ;)

2011-10-14 | 07:25:20
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback