2012-02-14 | 19:52:39

Tell them.

Dålig uppdatering här beror på att jag spenderat största delen av min vakna tid på sjukhuset. Stöttat, tröstat, försökt förstå.

"´Cause what kind of girl would I be".

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Jag vet att många inte gillar den. Vissa för att de inte har någon partner, och vissa för att de tycker att man ska inte handla för handlandets skull.
Jag tycker ändå det är bra att det finns en dag som påminner oss om att uppmärksamma de som vi håller kär. Man behöver inte vara i ett förhållande, och man behöver verkligen inte köpa en massa saker. 
Ring dina föräldrar, dina syskon, dina vänner, ja alla som är dig nära. Säg att du är glad för att de finns, ge dem en kram, visa för dem att de är betydelsefulla.
Svårare än så behöver det inte vara, och jag kan lovar att personen på andra änden av samtalet/kramen kommer bli väldigt glad. 


Kommentarer
Malla skrev:

kram till dig!

2012-02-15 | 12:47:33
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback