2012-01-11 | 15:13:42

I miss you.

Att Melissa Horn skriver texter som går rakt i i hjärtat kan väl ingen ha missat ??!!
Ibland känns det som om man inte behöver tala själv, man kan låte henne göra det åt en.
Minns en artikel jag läste om henne, där hennes pappa hade hört hennes skiva och oroligt frågat henne om hon verkligen mådde så dåligt som texterna sa.

Några textrader som fastnat hos mig, som påminner mig om min älskade farmor är dessa:

"....finns det dagar då det kan göra ont, att se dig ramla häromkring, för att ens komma ihåg."

Kära, lilla farmor, att se dig kämpa för att minnas, för att vara den du var. Det gör så ont.
Det känns inte rättvist.


Bild: bilder.alltingratis.se

Kommentarer
Petra skrev:

Hej! Grattis till världens bästa julklapp!! :) egentligen kan du göra allt! Benböj axelpressar.. you name it :) Bra tips är att kolla in kettlebells sidor och crossfit nordic tex där får man massa tips till träningsupplägg med kettlebells bla. :) Ska filura på ett inlägg med olika övningar man kan göra tror jag! :) youtube får du inte glömma! Leta klipp på swingar! grunden för att kunna träna effektivt med dem snygga kloten :) lycka till! kram

2012-01-11 | 16:59:26
URL: http://frokenpe.blogg.se/
Jennie och Norah skrev:

Hahaha, jag dör över din kommentar!! Så sjukt! =)



Tänk vad musik och sångtexter kan göra..Det är faktiskt underbart när man hittar rätt låt vid olika tillfällen!



2012-01-11 | 19:30:58
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
viktoria skrev:

Tack för din kommentar. Jag tror också att dom är rädda och därmed vill min sjukdom gå in i försvarsposition och då skapar det konflikter..Jag vill tro att inläggning är det enda rätta för mig nu. Om jag ska överleva!!



Hur mår du? :) Ta hand om dig och ha en bra helg!

Finns om du behöver prata någon gång!

2012-01-12 | 11:17:07
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback