2012-07-23 | 12:16:05

I´m back.

The semester-bitch is baaaaack !!
Jepp en vecka har jag varit ledig och nu har hon kommit tillbaka. Den rastlösa, gnälliga surtanten.
Känner att idag har jag ingen rolig ton, är lättirriterad och tråkig. Tur att det inte finns så många som kan ta åt sig här iallafall.
 
Igår hade jag dock en ganska så bra dag. Var utan hundar hela dagen, vilket inte alls var roligt i sig. Ovanligt tyst och tråkigt här hemma. För att inte tala om när man tappar ner saker på golvet, och måste plocka upp dem själv !! Vaknade redan vid fyra, men låg kvar till runt sex. Sen hade jag saker att göra hela förmiddagen. Sen kom regnet och då satte jag mig med mina favoritserier och bara plöjde.
Som alltid då jag har en dålig sovperido kommer det en punkt då hela kroppen bara ger upp. Så jag däckade i soffan framför en dokumentär och har sovit tuuuungt.
I morse var dock (O)ordningen återställd och jag ahde två lurviga monster med mig på promenad.
 
Men som sagt, the semester-bitch har kommit och nu måste jag försöka göra något åt saker.
Baka kanske, fick hem en burk med blåbär igår.
 
Sh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback