2012-03-30 | 12:51:56

Sem.

Semester alltså.
Vaknade i morse och den vanliga göra-något-vettigt-paniken infann sig. Upp ur sängen och redo att göra något, då insåg jag ju varför jag hade tagit ledigt idag. Jag ska bara vara.
Tog täcket till soffan och såg lite Grey´s, somnade en stund, såg lite mera Grey´s. Har precis varit ute med hundarna på en kylig men härlig promenad. Eskil fick damp och skuttade runt som vilken valp som helst. Han bjöd tom upp mig till lek. Söta, goa, smutsiga hund.



Vidare tänker jag göra en kopp te, läsa lite bloggar och kankse sova en stund till.
Jag har ju faktiskt semester.

Kommentarer
Anneli skrev:

Njut av din semesterdag! Kramar

2012-03-30 | 13:06:42
URL: http://annelip.blogspot.se
Fia fit skrev:

Semester låter betydligt härligare än sjukskrivning....



Men du är jag korkad om jag frågar om ni har sådär mycket snö nu? eller är det en gammal bild?



2012-03-30 | 13:14:27
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback