2012-03-02 | 17:47:18

Tävling.

Nu livar vi upp denna tråkiga blogg med en tävling tycker jag.
Det ni kan vinna är ett ex av kokboken från Halv Åtta hos mig.



Allt ni behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar till detta inlägget.
Samt skriva vilken maträtt som är eran absoluta favorit.
Har ni en blogg får ni gärna länka hit också.

Tävlingen pågår till den 5 mars.
Alltså jag måste ha varit lite dygenvild när jag skrev inlägget. Ni har till på fredag, alltså den 9 mars att tävla.
Lycka till !!


Kommentarer
Maria Öhman skrev:

Hmm svårt att välja bland allt gott men kleftiko klår nog det mesta

2012-03-02 | 19:04:43
Malla skrev:

jag e med! länkar imorgon :)

2012-03-03 | 22:01:29
URL: http://www.monstermalla.se
Malla skrev:

hjälp jag hinner inte. Men min favoritmat är ialla fall...smörgåstårta. Home made :)

2012-03-05 | 14:22:14
URL: http://www.monstermalla.se
Anders Grönqvist skrev:

Jag gillar Paella, den går att variera i alla möjliga former. Ris med kyckling eller fisk eller bläckfisk, räkor, selleri, ärtor, saffran, vit vinäger eller citron/lime, små tomater, paprika, lök, mm. Krydda med paprika pulver, lökpulver, en liten gnutta curry och servera med aoli, ägghalvor och oskalade räkor överst

2012-03-06 | 13:47:01
URL: http://andersgronqvist.blogg.se/
Bjarne skrev:

Grillad Kronhjortsfile med klyftpotatis och en hemmagjord rödvinssås.. Mumma..

2012-03-06 | 22:02:32
Michael Bergström skrev:

Till Jennie W:s stora lycka så e min favorit Plättar med sylt.....bara bukfylla tycker hon

2012-03-07 | 04:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback