2012-05-08 | 15:56:09

Hard.

Morgonpasset på jobbet, alltid lika segt att kliva upp när klockan ringer, var ändå i säng redan tio.
Det var ju bästa tjejerna som jobbade, så tiden gick hyfsat snabbt ändå. Drog direkt till SI24 efter jobbet, för jag visste att om jag gick hem först så skulle det inte bli av. Efter det tog jag ut hundarna på en solig promenad, för solen skiner över Pite idag. Dock blåser det lite, men ingenting man inte kan klä sig emot.

Nu sitter jag här och funderar om jag ska unna mig en lite nap, eller om jag tvinga mig själv att vara vaken hela kvällen och se om det ger en bättre natt.
Väntar även på att två paket ska dimpa ner, och ni som läst bloggen tidigare vet att jag inte direkt är världsmästare på att vänta på saker. Ett borde dock komma senast i morgon, fast helst idag.

Hittade denna på en blogg och jag tyckte den var så bra. Var inte rädd för att misslyckas, du lärde dig säker något som kan hjälpa dig mot ditt mål !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback