2012-05-02 | 16:41:37

Fiskolja.

Det var roligt att vara på en "ny" avdelning, lite nya saker att göra och ett litet annat sätt att arbeta på.
Mamma kom förbi när jag hade slutat och vi gick på Omega-3 jakt. Överallt står det ju om hur bra det är att äta det, speciellt om man inte äter fisk så ofta. Mamma tyckte att jag skulle prova det för min onda kropp, och varför inte liksom. Problemet är ju att alla kapslar innehåller ju gelatin, vilket jag inte äter. Vi hittade dock en flytande sak som skulle smaka lite citron. Och nja citron smakade det väl inte direkt, de smakade inte så mkt alls. Dock var det ju som att dricka olja, hurvas vad läskigt det var.

Några timmar senare: Jag började må illa och hamnade i soffan. Sov några timmar och nu känns de lite bättre, men mår fortfarande kräka.
Vi sojnes.

Kommentarer
M skrev:

Kroppen kan ju reagera lite underligt när vi tillför något nytt, ge det några dagar så kanske du mår bra av det.

2012-05-02 | 23:04:39
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback