2012-10-13 | 23:03:31

Just as I am.

Som jag tidigare skrivit, så vet jag inte vad livet skulle vara utan musik.
Musiken har följt mig genom hela livet.
Jag älskar texter som talar till mig, som når djupt in.
De gånger som jag inte finner musik som kan sätta ord på vad jag känner, de gångerna känner jag mig lite mindre levande.
 
Kvällar som denna, när jag hittat de texterna som jag behöver. När ljusen är tända, hundarna sover och jag får känslan av att jag är den enda som är vaken i hela världen.
Kvällar som denna känner jag mig lätt och tung på samma gång.
Glad och ledsen.
Tankarna får flöda fritt och känslorna får ta över.
 
Hade jag inte bott i lägehet så hade jag sjungit och dansat.
Sjungit och dansat som om det inte funnits någon morgondag.
 
Jag behöver musik för att kunna fungera.
 
 
"I'm so
scared that you will see
All the weakness inside of me
I'm so scared of letting go
That the pain I've hid will show
 
I'm
afraid that
You will leave
As my secrets
Have been revealed."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback