2012-10-31 | 12:16:12

Pro-jul.

 
Ich bin blöt.
Morgonpromenaden gjorde mig sjöandes blöt, men det var värt att få komma ut på en lång härlig promenad med hundarna. Rensa huvudet lite, och inse att skorna har gjort sitt.
 
Städning av lägenheten står på schemat innan det är dags att jobba. Dammtorkat har jag redan gjort, det måste ju bara vara det tråkigaste. Jag dammsuger och skurar gärna, men dammtorka, nä tack.
Det är iallafall gjort och jag belönar mig själv med en stund framför datorn.
Har börjat skriva ner vad jag har tänkt köpa till folk och fä i jul. Oftast får jag en massa bra ideér och sen glömmer jag bort dem ju närmare december vi kommer. Men i år tänker jag tänka lite pro-jul och vara duktig.
 
I övrigt så händer det inte så mkt spännande just nu. Verkar vara allmänt dåligt med inspiration i bloggvärlden tyvärr. Instagram är lättare, snäpp en bra bild och tjosan så är det klart lixom. Krävs inte så mycket hjärna. =).
 
Vi höres !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback