2013-02-06 | 23:03:32

J it is.

Jag stal denna av Malla.
Då har jag då något att skriva iallafall.
 
Vad heter du: Jenny.
Ett ord på 4 bokstäver: Just.
Flicknamn: Juni.
Pojknamn: Julle.
Yrke: Jultomte.
Färg: Josa.
Klädesplagg: Jumper.
Mat: Jul-skinka.
Sak i badrummet:(L)jummet vatten.
Plats/stad: Jönköping.
En orsak att vara sen: Jag glömde bort tiden.
Något man skriker: Jaaaaaaa !!
Film: Jaws.
Något man dricker: Juice.
Band: Just D.
Djur: Järv.
Gatunamn: Junibacken.
Bil: Jaguar.
Sång: Jul, jul, strålande jul.
Känd person: Justin Bieber.

Kommentarer
Malla skrev:

Josa! :D
Ang inlägget här innan - du är så hemligthetsfull att allt du skriver skulle vara news för mig :)
Berätta om en resa.
Visa ditt hem?
Framtidsplaner?
Hur stark är du? Tar du 100 kg i marklyft? :D

2013-02-08 | 14:50:42
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback