2013-02-21 | 09:07:56

Lätt värt.

När jag inte är aktiv så hamnar jag i en dålig spiral neråt. Blir trött, slö, rastlös, grinig osv. Höften har krånglat rejält på sistone, på ett nytt mer irriterade sätt. Detta har gjort att även hundpromenaderna har varit smärtsamma och långsamma.
Men igår så orkade jag inte sitta på arslet nå mera. Solen sken, det var runt tio minusgrader och blåsten höll sig frånvarande. Skulle inte börja jobbar förrän klockan fyra, så jag tog båda pojkarna och begav mig ut på isen i nästan två timmar. Jag får betala för det idag, men det var det lätt värt !! Trötta pojkar och några fräknar gav ett lugn i kroppen.
 
 
Idag börjar inte jobbet förrän två. Såg just att längd-VM börjar strax, så mina planer att rusa ner på stan läggs på is. Sportnörd som jag är så vill jag inte missa sprinten.
 
God torsdag !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback