2013-02-13 | 14:39:00

My weekend.

 
Idag är det onsdag, även kallad för Lill-lördag eller nåt sånt.
I lördags så följde jag med som sällskap till grannstaden, flickan skulle kolla om hon behövde operera om sina ögon. Alltså fanns jag även med som ev chaffis.
En resa som fick mig att inse hur bra jag är på att surra !!
Vi fick ta oss en fika för att jag skulle lyckas hålla käft en stund, för det är ganska svårt att surra och dricka te samtidigt. Svårt, dock inte omöjligt.
 
Alltid när jag har umgåtts med denna flicka, så vill jag bli en bättre människa, haha. Hon är så stark, så positiv och inte det minsta bitter. Hon imponerar på mig med sina vettiga tankar och kloka ord.
Kan hon så kan jag, eller hur !!
 
Söndagen bestod av att få träsmak i rumpan. Kusinbarnet spelade innebandycup och självklart fanns jag på plats.
 
 
Helgen rusade iväg, snart är det dags för en ny. Men då ska denna fröken jobba.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback