2013-06-06 | 22:41:02

Nationaldagen.

Idag har jag haft en sån där riktigt bra dag igen.
Visst har jag haft stunder med alldeles för många tankar, men idag har verkligen det bättre stunderna varit fler än de dåliga.
 
Började dagen med att hänga på Bee till Grisberget, där vi tog oss igenom 3,5 km sträckan. Ja Maria sprang den och jag överlevde den. ;).
Med promenaden dit och hem så blev det en del km i benen idag igen. Känner dock att de börjar protestera, så imorgon blir det nog att ta det lugnt.
 
Åkte ut till Munkis med voffs. Hundarna badade i poolen och jag låg och försökte få färg på mina bakben. Alltså vaderna.
Att de ska vara så tråkigt att ligga stilla.
Mamma kokade rabarberkräm på rabarber som pappa plockade in. Sommar nanting !!
Hann somna en stund i deras loftstuga också. Skönt.
 
Ikväll så blev det att spela kubb i Södra Hamn med ett glatt gäng. Fem, eller sex matcher och ingen lyckades slå ner kungen. Det måste ju bara vara rekord.
 
Nöjd, glad och trött är jag nu.
Jobb i morgon och hela helgen. Det ska nog gå bra det med.
 
Så mycket roligheter, det var längesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback