2013-06-05 | 23:51:16

Norrland rockar fett !!

Sitter här i soffan med en kopp te, och är nalta nöjd över min dag. Sitter nästan och ler lite löjligt för mig själv, så där som jag bli galen när andra människor gör !!
 
Började dock med att jag inte fick sova ut. Doktorn ville ha mer av mitt blod, tydligen visade de förra proverna att jag hade dåliga blodvärden, så han ville kolla upp mig lite mera.
Tanken var att jag skulle ut och springa med några tjejer, men eftersom jag var helt slut i kroppen så skippade jag det och gick hem för att sova en stund.
TRE timmar senare vaknade jag och tog mig ut med pojkarna på årets första hund-cykeltur.
 
Jobbat till klockan 22, och hade bara tänkt ta en kortare hundpromenad. Men det var så härligt ute att jag svidade om och begav mig ut på en löprunda istället. Hundarna fick vara lösa eftersom det var så lite folk ute.
Starka ben och bra lungor, gjorde att jag sprang längre än vad jag hade tänkt. Och det var så skönt. Ljust ute och en ljummen kväll.
Kan man göra annat än älska Norrland dagar som dessa ??
 
Endorfiner, energi och glädje.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback