2013-03-13 | 15:18:01

Fantastiska Norrland.

När jag vaknade så stod tempen på -15 grader. Solen sken, men överallt på Facebook så kunde man läsa om hur kallt det var.
Så jag var osäker på om man skulle våga sig ut på en långpromenad eller inte. Fick med mig Maria och vi kom överrens om att vi skulle gå mot isen, men om det blåste och var allt för kallt så skulle vi skippa ispromenaden.
Det var varken kallt eller blåsigt, utan alldeles underbart !!
Två isvarv, 8,8 km, ca två timmars promenad allt som allt, sweet sweet.
 
Har inte bara hunnit med att få fräknar i solen utan även kört en maskin tvätt och gjort mig redo för jobbet.
Sitter nu i soffan med lite tid över innan jag måste gå iväg.
En kopp te och lite musik på det !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback