2013-03-17 | 17:59:12

Hemligt eller inte

Jag har ett tag funderat på om jag ska göra bloggen lösenordsskyddad.
Händer en del saker som jag vill skriva om, men det är saker som man inte delar med vem som helst.
Nu känns det mest som om jag skriver en massa ytliga saker, och inte riktigt kan gå in på de saker som faktiskt snurrar i huvudet.
Men jag vet inte jag. Kanske är det ord och tankar som bör vara kvar i mitt huvud och inte delas med någon.
 
 
Åter till det ytliga !!
I helgen har jag jobbat, men har ändå hunnit med att surra bort en drös med timmar på Nodo med två trevliga flickor.
Igår kände jag mig helt återställd från förkylningen, idag not so mutch.
Så det blir en lugn kväll och en ledig dag i morgon.
 
Kommentarer på det ?!?!

Kommentarer
Monica skrev:

Förstår hur du tänker kring lösenord. Jag tycker det var skönt att sätta lösenord för då vet jag hur mkt jag kan öppna mig o skriva om för jag har själv valt vilka jag vill ska kunna läsa o ta del av det. Om än jag än inte har skrivit om så djupa saker, inte än. Men nån dag kanske jag vill det o då vet jag vilka som läser :-) visst fick du mitt lösen förresten? Har inte haft så många som läst på bloggen så jag vart fundersam om det verkligen har kommit fram till alla.
Kram på dig!

2013-03-17 | 19:32:15
URL: http://moonkan.blogg.se
Annso skrev:

Krya på dig fina Jenny!

2013-03-17 | 20:34:55
Jennie skrev:

Gör som mig; Skaffa en lösenordsskyddad och en där du skriver mest ytligt! =) Kram!!

2013-03-18 | 21:16:42
URL: http://www.jennieohlund.blogg.se
Malla skrev:

tja,vissa saker ska man nog bara ta med sina vänner eller hålla försig själv, sålänge man inte sprängs av det.
Folk som låser och sen ändå delar ut lösenordet till 100 st, det begriper jag inte riktigt. Om man nu inte har 100 st som står en så nära :)

2013-03-19 | 21:25:55
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback