2013-03-03 | 13:00:31

Me, myself and I.

Jag har många gånger funderat på om man skulle ta och åka Vasaloppet. Förutom orken och andra viktiga saker, så är jag osäker på om jag skulle tycka att det vore så värst trevlig att åka nio mil. Blir det inte lätt tråkigt och enformigt.
Eller är det bara jag och min rastlösa själ som skulle tycka det ??
Rastlösheten är min sämsta sida, samtidigt som den driver mig framåt. Den har nog irriterat många genom åren, och jag tror att den är orsaken till att jag aldrig haft en hobby som varit särskilt kreativ. Sticka, måla, pyssla, nä det tar alldeles för lång tid. Fotboll, innebandy, hästeri ja där händer det saker hela tiden, det passar mig bättre.
Rastlösheten kan även sätta mig i lite knepiga sitsar. Som när jag sittandes på toaletten tycker att det är ett yppeligt tillfälle att passa på att måla naglarna. Dumt, mkt dumt.
 
Rastlös, envis och lite lagom knäpp. Så skulle jag beskriva mig själv !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback