2013-03-23 | 08:35:44

Snooze.

Jag måste ha fått något som heter varannandags-sjukan. Får jag är helt pigg och fräsch ena dagen, för att vara snuvig och ha ont i halsen den andra. Och så har det varit i en veckas tid nu.
 
Ok jag måste erkänna att gårdagens fotbollsmatch var en riktig snooze-fest, mao tråkig som bara den.
Nu är det lördag, solen skiner, har precis varit ute med pojkarna. Dörren står på glänt och jag ska dricka dagens första kopp te. Sedan är det bara att göra sig i ordning och gå till jobbet.
Insåg igår att jag nu kommer jobba varje dag fram till nästa lördag. Påsken är här och alla ska äta ihjäl sig igen !!
 
Nåja god morgon och allt sånt !!

Kommentarer
Henke skrev:

Varför inte några bilder på dig för? :) Du är ju en vacker tjej! :)

2013-03-31 | 08:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback