2013-03-09 | 10:45:51

U say yes, I say no.

 
Sorry har helt glömt bort att blogga.
Har fått ett nytt jobb utomlands, så jag har haft fullt upp med att packa, fixa visum och dylikt.
Hm eller så inte.
Jobbat det har jag, men på samma Coop som innan. Jag har sprungit, gått hundpromenader, varit på fotbollscup och försökt sova. Inte någgerst har jag funnit en amerikan som vill gifta sig med mig.
 
I dag är det lördag och jag har planer på att träffa bästa Cissi som är hemma i Pite på snabbvisit. Hade även tänkt hinna med en promenad eller en löptur, vädret är vackert med gode så kallt så att springa blir det då inte.
Ska dricka mitt te och se senaste avsnittet av Big Bang Theory, det känns som en bra start på dagen det !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback