2013-05-28 | 20:19:55

He värk.

 Om ni bara visste vilken träningsvärk jag har haft de senaste två dagarna. Igår på kvällen så var det nästa olidligt.
Idag liiiiiite bättre, men fortfarande alldeles för mycket för att det ska vara roligt lixom.
For ändå iväg till LF för att försöka bli av med lite, tunga ben gjorde dock att passet inte blev det vassaste.
Men hey ett dåligt träningspass är bättre än inget träningspass !!
 
Det har varit riktigt varmt här i Pite idag, känslan var att det skulle komma ett åskoväder, men icke det.
Jag somnade en stund i solstolen och detta resulterade i lagom röda ben.
 
Hundarna har haft det lite jobbigt idag med värmen, så ikväll åkte vi iväg så att de skulle få bada lite. Galen som hon är på hoppade även Bee i plurret. Fast hon gjorde ju debut för en vecka sen, så för henne var det nog bara varmare. ;).
 
Nu sitter jag på den ömma rumpan, av träningsvärk alltså och tänker ta det lite lugnt innan det blir att hoppa i säng.
Hoppas ni har fått en bra start på veckan där ute !!

Kommentarer
Malla skrev:

jag räknar med att vakna upp med extremstela ben imorgon. Ser inte riktigt fram emot det :P

2013-05-28 | 21:48:13
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback