2010-03-12 | 21:30:16

The end is near.

Ja det gick tydligen att få slut på denna dagen också. Men vilken pärs det har varit.
Ursch jag är verkligen ingen människa som tycker om när det händer nada, speciellt inte flera lugna dagar i rad.

I morgon blir det bättre !!
Lyckades inte övertyga min far, men det blir IKEA iallafall. Det är tur man har en mamma med lite mera vett om vad som är kul och inte. Haha. Blir att åka tidigt då de tydligen ska vara lite vårREA där, kan ju bara tänka mig hur många galningar förutom jag som ska dit.
Har skrivit en inköpslista och överst står såklart klädvårdsrulle med bihang.
Sen blire lite smått och gott, ska försöka hålla mig inom en budget. Är sugen på en söt bricka, har fått dille på just brickor. Frukosten blir mkt roligare, man kan servera sina gäster lite sådära vardagsfint och så.

Ljus är en självklarthet när man ändå är där, samt att jag ska faktiskt provligga i några madrasser. Måste ha en ny och har fått pengar till det, gäller bara få fingrarna ur och kolla igenom utbuden. De finns ju en del att välja på, och man vill ju sova skönt, eller hur ??!!

Kvällen i morgon, ja ni då smäller det.
Jag och Li ska ut och svänga våra lurviga. SOM jag längtar, alldeles för länge sedan jag var ute på puben och skakade rumpa !!

Nä nu ska jag göra mig klar för natten, slöa lite i soffan och sen sova.
Lång, rolig dag väntar mig i morgon.



Jag gillar att skaka till Brittan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback