2007-08-01 | 22:49:45

Gnäll,gnäll.

Jag är sjuk, eller nästan iallafall. Ont i halsen, trött i kroppen och ont i nacken. Hatar verkligen att vara krasslig, jobbigt för man orkar inte nåt, man kan varken andas genom näsan eller munnen, inget smakar någonting och man fryser hela tiden. Självklart har Robban sitt sena pass så jag har suttit här o surat nu ett tag.
Sen har jag prestationsångest, ska skriva en jobbansökan och jag vill verkligen göra det bra. Men alla brev låter som om jag vore 12 år och förståndshandikappad. *suck* Det vore en sådan bra träning att åteminstone få komma på en anställningsintervju, inte för att jag tror att jag kommer få något av jobben, men ändå.
Måste berömma min lilla grabb, verkar som om han fattar att matte inte riktigt orkar med allt idag. Kommit på första inkallningen hela tiden idag och gå i koppel var väl ingenting !! Sen har han blivit världens knähund också, men han verkar inte riktigt förstå att han väger ju faktiskt 14 kg o att hela han rymms inte hos matte. Det är dock väldigt mysigt när han kommer o lägger huvudet i mitt knä och vi får mysa en stund.
Har ju faktiskt varit med min andra lilla pojke en snabb sväng idag. Vi gick på stan och tog en liten fika. Gulleungen hade fått veta att han skulle vara hos Christer o Birgitta idag, då hade han sagt till Elin att "kanske Jenny o Robban är där då"......åh han smälter mitt hjärta den lilla pojken.

Äsch nu orkar jag inte skriva mera här, ska nog ta en varmt bad.
Vet ni vad jag skulle vilja, jag skulle vilja åka på en Stockholmsweekend med mina homies, alla fyra. Sen skulle jag vilja shoppa utav bara den - och det är ju så bra, vi har alla lite olika klädstilar och då skulle jag ju kunna få hjälp av dem, lite av Johannas stil, lite av Bus (ja jag VET LI) åsså av Bä. Fatta hur snygg garderob jag då skulle ha. För de är alla såna fina individer !! Sen skulle jag vilja avnjuta en god middag och många glada skratt med dem.
Just nu är det lite svårt, men kanske någon gång i framtiden......vem vet.

Nä nu ska jag gnälla vidare i livet.

Puss på er alla mina fina !!



Surt sa räven, ja skulle ju bifoga en liten spooky bild av oss men ikke gick de, nu blev ja inte på bättre humör kan jag lova.


Kommentarer
Johanna skrev:

Hej vännen!
Jag glömde ju bort att du sa att du hade en blogg. Tur att jag pratade med Bä så påminde hon mig.
Nu är det både du och jag som är krassliga. Idag skulle jag egentligen till Umeå och jobba men en hemsk ögoninflammation, sårig hals, nästäppa och gravidförstoppning satte stopp för det. Jag tycker synd om mig själv. Ligger i sängen med datorn och sufar som tröst. Allt jag ser är som en dimma... Stlm låter inte helt fel. Ngt som vi måste komma ihåg till våren tycker jag.
Krya på dig med.
Puss och kram

2007-08-02 | 14:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback