2007-08-12 | 10:27:38

Nolia.

Igår blev det en tur till Umeå, Nolia och Edwin.
Idag blir det en tur till Selet, besök och trimmning.

Det var skönt att få se Edwin igår, få krama Maria och Niklas. De är ständigt i mina tankar.

Maria B blev den som lyckades lösa mitt mysterium om låten !! Tusen tack snygging, och tack för hundsköteriet igår......guldvärt. Fast jag tycker du oxå borde skaffa dig en blogg :0)

"Home- Chris Daughtry"

Ska skriva lite mera sen, men nu ska vi göra oss klara för att åka upp o hälsa på Disses uppfödare. Han är ju anmäld till sin första utställning (Maria vad tänkte jag på ??!!) Ska bli kul att se hur bröderna D reagerar på att komma "hem"

Caio !!


Kommentarer
Johanna skrev:

Lycka till på utställningen. Det går bra. Vovven eran verkar mkt duktig med tanke på hans låga ålder. Tänk bara på att ha kul, resten kommer sen.

2007-08-13 | 19:16:41
Maria skrev:

Jag drömde att alla vi 4 var i stockholm och shoppade, hittade ett diesel-linne som kostat över 800kr men var nedsatt till 199... vi var i en galleri som hette typ "fashion house", vi hade kul kan jag säga! Men vad konstigt att de hade alla fina kläder som just vi ville ha... Jaja, vi sojnes och hojres om vidare träning:)!
Många kramar!!

2007-08-14 | 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback