2007-08-30 | 22:44:29

Uppåt.

Nu känns allt bättre. Det gjorde det redan i em efter att Robban varit hem på lunch, jag hade städat lite, plus att jag var ute på en prommis och Disse var helt underbar !!

Dock känner jag ett bebisbehov.......NEJ NEJ inte en egen bebis. Utan jag känner att ja måste ut och lukta på Edwin lite. Undrar om de har tid i helgen kanske.....måste nog ringa i morgon.

JObbet flöt på bra, förutom att CO nu även tar Bobban ifrån mig. Suck snart är jag ensam kvar på Coop, med endast gammelfolket. Nåja man kanske måste börja söka nya jobb för att kunna få ett.....visa ord !!

Grattis förresten till Jonny och Johanna som blir husägare i Munkis. Känns bra att få en till dit ner, så vi kan gadda ihop oss mot Rosviksborna och tvinga dem att komma till oss oxå ;0) Lite småroligt är att våra barn kommer förmodligen att gå i samma skola.....kanske om Johanna tajmar nästa bebis till våran första, så kanske de tom blir klasskompisar......det vore kuligt.

Nä nu ska vi ta lite mera kort med kameran.......som börjar växa lite på mig......liiiiiiite.

Kram !!

Kommentarer
Johanna skrev:

Du har rätt! Nu är det Rosvikarnas tur att komma till Munkis. Det ska inte alltid vara VI som måste DIT för att vi ska umgås. Ha ha! Nu kan de inte komma med undanflytkter. Nu återstår det bara att vi gaddar ihop oss och ni med flyttar till ett myshus i Munkis. (skrev också ett svar i mina kommentarer till din senaste kommentar) läs den, det är en förlägning på detta inlägg.
På tal om kameran skulle vi kunna ta en fotopromenad någon dag då ljuset är bra och testa kamerorna lite och öva (jag behöver lära mig mer om min också).
Kram

2007-08-30 | 23:34:58
Maria skrev:

Ja men vaddå?? Rosvik är ju stället där man ska bo, så det då ;o) Huset bredvid oss är till salu, är jättefint så kolla in det!
Självklart ska ni komma och hälsa på i helgen, annars blir jag ledsen. Kram på dig gumman!
Kram // Maria (L)

2007-08-31 | 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback