2007-12-02 | 01:45:54

BIS-2:a och julfest.

Blir en kort summering av en låååång dag.

Han gick superbra på utställningen och blev bara slagen av Allan Ballan, Birger erkände dock att det var en hårfin vinst till dem.
BIS-2:a !!
Det hade jag verkligen inte väntat mig när jag klev upp i morse.
Glad, glad och åter glad matte och husse. Å en trött voffse.
Stor blå och fin rossipett fick han oxå till sin samling.

Julfest på kvällen med Coopan sen. Trevligt före, och ännu trevligare senare. Vi tog med oss(eller vem som tog med vem låter vi vara osagt.) Robin o Lena ut på Valdinos. Mkt mkt mkt trevligt måste jag säga.
Hann prata med Lena och det var så himla kul att vi kunde umgås vi fyra.....o alla andra som var ute. ;0)

Nu ska trötta familjen sova, ska ju ha glöggpartaj här i morgon. Vem som nu kommer på den dumma ide´n.
Hm tror de var ja själv faktiskt.
Aja sov gott.

//En mkt nöjd och belåten Jenny.

Kommentarer
Camilla skrev:

Grattis till den stora blå rosetten :)

2007-12-02 | 16:02:19
URL: http://www.nogg.se/camillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback