2007-12-27 | 12:02:18

Så var glada julen slut slut slut !!

Shit pommesfrittes alltså vad tiden har gått fort. Nu är julen slut och vi går mot nyår.
Hann med att få en sekund av julstämmning där på julaftonsmorgon i soffan.
Uppesittarkvällen var vi i Munkis och spelade BingoLotto, riktigt skönt att bara få ta de lugnt en stund.
Julafton började även den i Munkis, för att sedan fortsätta på trunön och avslutas i munkis igen :0)
Tomten var lika generös som vanligt.
JAg fick TVÅ Gilmore-boxar, Mine glas, ett TS armband, en mysig pyjamas, EN KOBRA TELEFON !! presentkort på varnenda klädaffär här i stan typ, mina egna SPA-lampr till mitt badkar och av Love fick jag bland annat en stjärnring. En svindyr sak som man kan byta upp diamanten på. (söt) Jag fick en massa massa mera som jag inte kommer på att räkna upp nu.
Robban han fick nog mest ;0) Guitarr Hero till sitt Wii, ett Nintendo DS, alla säsonger av Vänner, alla pirates filmer, en GPS, en trådlös mus....hm tja en massa som sagt.
Disse han fick mkt han med, men tillslut blev det roligare att leka med allt papper än det var att öppna sina egna. Ska sätta in lite bilder här senare, då får ni träffa Disses nyaste kompis Pigge/Torsten tja kärt barn har många namn.
Juldagen var hur rolig som helst tills vi skulle hämta jackorna. Aja en handled mer eller mindre spelar väl ingen roll. Men som sagt, hur kul som helst inna. Fler gånger tack !!

Jobbat en massa, men med roligt folk tack o lov. Ska jobba idag och i morgon oxå.Men sen har ja helgen ledig. Nyår var ju tanken Iggerjaur, men det blir inte det. Vi blir kvar här i stan och firar. MEn det kommer säkert bli bra det oxå.
Nu ska jag mysa lite med Disse innan jobbet.

Jo naprapaten var det bästa jag varit med om. Han ska fixa mig ;0)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback