2007-07-27 | 11:34:43

Det är hit man kommer när man kommer hem.

Piteå Dansar o Ler har börjat. Jag måste erkänna att jag var skeptiskt i år, kanske har det något med att göra att jag har jobbat  de senaste 7 dagarna (hm eller är det 8??) och energinivån har legat på under nollpunkten.
Igår vände det.
En magisk stund, några få minuter fick mig i festivalstämmning. Tusen tack Euskefeurat.  "Det är hit man kommer när man kommer hem"  gav mig rysningar, känslor av välbehag och jag log för mig själv o tittade upp mot himlen. Det är verkligen  hit man kommer när man kommer hem.
När alla sedan drog ut i natten så kände jag att med några energikickar så kommer även detta PDOL att gå till historien som ett av de bästa !!

Så nu ska jag ut o PDOLa mig igen !!

Det är hit man kommer när man kommer hem......lalalalallalalalalallalalallaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!


image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback