2007-11-23 | 11:09:49

In your face Mc !!!!!

Jag har bara två saker att säga innan jag sätter mig i min myshörna för att se senaste Grey´s. Vovven har varit ute och nu ligger han och äter på ett grisöra. Så himla kul, nu när vi är ute sluter han upp vid mig och söker själv kontakt = MASSOR med beröm med töntrösten !! :0)

Till mina två saker så.
McDonken stänger i Piteå, och tydligen två ställen till här uppe.
YES IN YOUR FACE !!
Underbart måste jag säga, mohahahahahahahahahahaaaaa vi norrlänningar behöver inte eran skit mat och erat skövlande av regnskog !!
*pust*
Sen så stänger Kalles. Visst kanske det är liiiite tråkigt. Men jag tycker det är så skönt att slippa gå dit. Aldrig gillat stället, och tyvärr så har de ju typ varit Pites inneställa den senaste tiden.
Så no more Kalles för moi, thank you !!
Jag kanske är den enda som inte gillat placet och kanske den enda som inte kommer sörja. Men nu kanske man kan börja gå ut igen och folket håller sig på normala stället. Fast då har ju Statt börjat med dansband på lör. Hm vem vet snart kanske man röjer på Pentan igen.....*ASG*

Nu ska jag mysa en stund.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback