2007-11-01 | 19:03:03

Unbreakable.

Tända ljus, en kopp te, regnet mot rutan och en liten vovve som tuggar ben. Så inleder jag mitt lyssnade av den senaste. Bra känsla i låtarna, men jag återkommer med ett betyg senare.

Idag har vi varit ut till Munkis en sväng, Diesel var galen, men stackarn har ju haft koppelvila ett bra tag nu. Han har förresten lärt sig ett nytt trick till husses stora lycka. "PANG" sen ligger han upp o ner :0)
Jag tror inte han haltar något nu, men ja ser ändå en viss hälta, jag tror de är för att jag är så orolig. Ska bli skönt att få hit nån som vet.
Nu ska vi gå en kortare prommis, ta med några av tipsen som jag tjuvläst. Sen ska matte sitta med tända ljus, te och mysa tills husse kommer hem.

Kram.

Sätter in en bild på någon som Disse ycker är jättekul, HOPPA över allt o alla. :0)
image38

Han är så vacker min lilla.
image39

Kommentarer
Johanna skrev:

Super coola bilder! Läckert med en flying-dog!

2007-11-02 | 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback