2007-10-11 | 05:56:35

Då var det dax.

Nu åker vi snart. Tidigt som ..... men men skönt att komma iväg i tid. Dock är det ruggit jobbigt att lämna Disse, trodde inte det skulle bli så farligt men hujja så jobbigt. Skönt att veta att pappa ska bo här med honom så han slipper vara ensam på natten eller bo hos nån främling.

Sen ska man inte ta ut så mkt i förskott har jag lärt mig, angående jobbet. Det gick bättre än förväntat, men jag tror inte det är något för mig egentligen. Aja framtiden får utvisa.

Nu måste ja borsta mina gaddar, pussar massor på min stackars hund och sen är det dax att åka.
Sköt om er alla nu.
Grattis i förskott Maria Bä.....hihi jag vet vad du ska få i present av en viss person.....mohahahahahaaaaaa !!
Och Li självklart kan jag göra det du skrev i messet !!
För övrigt kan jag säga att jag har listat ut vad jag ska ger er båda i julklapp ;0)

Kram o Puss !!image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback