2007-10-27 | 23:56:40

Sommartiden är slut.

Det blev en heldag idag. Upp i ottan för att göra sitt på Coop. Hem, vila en snabbis sen utt till Rosvik där vi var bjudna på tacos hos Bä.....eller bjudna o bjudna vi fick minsann köpa all mat, fast iof så fick vi ju pengar av alla.....äsch då fick jag inte leka bitter !! :0)
Trevligt att bara få sitta o prata lite skit, spana runt på blogg och äta ;0)
Dock tror jag att jag har världens mest deppade hund, han vill ju så gärna busa, springa osv. Men han får inte göra ngt alls för sin matte o husse för de är dumma !!
Sen kissade han inne för sörsta gången på ja vet inte hur länge (sorry Maria o Jonas glov) Han sa inte ens till före, eller så missade ja det- dumma matte !! Sen så verkar han känna på sig att han inte får busa, för han var väldigt underlägsen när de gällde Dexter, o han brukar kunna mopsa rätt bra mot broder D. Eller så har jag varit en för hård människa och totalt kuvat min hund, tror du de är så Bä ??
Hur som helst har vi fått ett par otroligt vackra och fina hundar. Ska bli så skönt när vi kan komma o hälsa på så de får busa och träna lite. Längtar så himla mkt. Men vill ta de lugnt så det inte blir något mer vajsing med Disse.
Sofi (e) ?? var söt o snäll som vanligt, Robban blev barnsjuk och jag inte. :0)

På tal om ingenting så funderar love o ja att åka till Stora Stockholm, ska bara övertyga min sambo om att flyga dit. Lgh o så har ju Robbans mamma där så. Får se hur de blir. Vore askul.
Synd att vi inte kunde åka till Boden och ställa idag, skulle varit roligt att se hur han står sig i tuff konkurans. Det hinns dock med, huvudsaken är ju att han blir bra, jag vet.....men det hade varit så himla kul- eller tja de kunde ju ha gått skit o då kanske de inte hade varit så kul, så tja de kanske var lika bra ;0)
Liten är då alldeles utslagen nu, tröttsamt att inte få göra så mkt.

Jag skulle vilja göra om lite här i läggan, med tapeter och så. Lite mera vårat och oss. Sen skulle ja vilja ha en Johanna-gen med ögat för "det" ni vet.
Jag har oxå blivit lovad en pysselkväll såhära innan jul, jag tyckte tom vi skulle starta en junta, som riktigt gamla tanter *fniss*

Nu får ja skön massage av love, han ska få lägga in bilderna vi tog ikväll så kanske ja kan ladda upp nån här.
Sängen strax, vi får ju sova en extra timma nu, glöm inte ställa tebax klockorna alla !!

Jo just ja, roligaste kommentaren i veckan. Robban skulle beskriva en hundras, som visade sig vara en lagott.
- " Du vet en såndära NOPPIG hund "

Det avr den roligaste beskrivningen av en hund som jag har fått, lurviga hundar, fluffiga hundar, krulliga hundar, ja alla de orden har jag hört förr, men noppig tja de var en ny en !! :0)

Adjö adjö !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback