2007-10-02 | 21:49:39

Vilken dag.

Klev upp fem för att knata till jobbet. Fy för att börja så tidigt.
Sen hade jag en tid hos frissan, var gode så peppad eftersom vi ska på bröllop nästa helg (om nu nån har missat det.) Det blev KATASTROF !! Jag är mer än missnöjd om de går vara det, jag ville ev ha ljusbrunt, men är numera svart......varför händer alltid detta mig ??!!
Jag hoppas love och jag hittar någon som kan fixa håret åt mig i morgon, för såhära åker jag inte till Stockholm de vill jag lova.
Så hela em har gått i moll, tur att jag har Robert och lille Diesel.
Skrivit en arbetsansökan och klurat lite för mötet i morgon. Nu hade jag tänkt se lite serier och bara vänta på att love ska komma hem så jag får gråta en stund och tycka synd om mig själv.

Adjö adjö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback