2007-09-27 | 10:41:30

I´m back !!

Efter många påtryckningar (hm ok TRE stycken) så är det väl dax att uppdatera lite hära. Har inte haft tid eller lust faktiskt, men ja ska försöka bättre mig. Hm få se vad har hänt sen sist då.....jag har varit på mera kurser, Piteå har fått en ny Galleria (som när man sitter i den, tja då tror man att man har blivit beeemad till en annan tid.) Jag har spelat en massa spel, var tex hos stackarna i Rosvik till halv två en lördag. ;0) Sen så har vi ju varit på massa valpkurser, hur kul som helst. Lilleman är duktig och matte hon lär sig. Måste dock erkänna att jag är lite småkär i mina två kursledare !! Tänk om man hade en sån hemma i byrålådan, klockers !!
Igår var det appotering på schemat, först var jag helt övertygad om att min hund inte var en apporterande fågel hund, utan kanske en skiter-väl-i-det-hära fågelhund. Men sen fick vi låna en dummie och en riktig fågel, då blev det andra bullar vill jag lova !! Nu laddar vi för lördagens utställning här i Pite, återigen en inoff. Dock är det en off. i Boden den 27 okt som vi funderar på......bara man törs så. Vi får väl se :0)

Stcokholmia närmar sig med stormsteg och alla förberedelser är då bokade, nu gäller det bara att hålla i pengarna och inte bli sjuker så blir det nog en lyckad resa.

Tja vad mera ska man skriva, lite tom i bollen nu. Tar en prommis med killen så kanske jag har något roligare att skriva sen.

Kjam kjam !!

Sätter in lite bilder från valpkursen.


image15image16image17


Kommentarer
Emmeli skrev:

Vilken snygging han är! :D Försökte få kontakt med dig (igår?) men sen kom en kund och avbröt och nästa sekund var du borta! Jag som ville höra hur det var med dig :) Så ja, hur är det med dig? Visst har du fast på coop? Hmm.. Man har ju planer oh funderingar :D Sköt om dig!

2007-09-29 | 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback