2007-09-12 | 21:35:26

Kungar i hockeyrinken.

Första kursdagen avklarad, de är ganska skönt. Nu har man träffat alla (ingne avr särsklit skräckinjagande) spännningarna släppt lite. Killen skötte sig bra, även om han blev lite less ibland och började gräva och äta grus. Nästa gång blir det korv det lovar jag !! Dexter var dock kung och jag "råkade" höra när de båda kursledarna sa "de där två goldenvalparna är verkligen duktiga" så den karamellen ska jag suga på en låååång stund.
Kursledarna var bra, framförallt gillade jag Linda för hon fick en rejält peppad inför vad de innebär att äga en retriver. Kul, kul och åter kul.
Diesel ligger utslagen på rumsmattan och jag sitter och glor på Top Model.
Kurs i morgon igen, och på fredag är det Lulä med min homies !! Som av en händelse kommer lönen in på fredag tooooo.......lovely. Men ja ska försöka spara till Stockholmia, kanske bara köpa nån liiiiiten sak.

Hare gött alla !!


Kommentarer
Emmeli skrev:

Tack Jenny! Kul att du skriver så :-) Jag tror också att vi kommer att trivas! Micke är ju också från det där hållet, så han är mer än nöjd :D Ni har inte börjat prata om hus eller så? Puss!

2007-09-12 | 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback