2007-09-27 | 21:54:57

Nyfiken i en strut.

Hohohoho om jag då inte var så nyiken hela tiden, men det är jag !! Stod nyss två cicilare här ute på gården och tittade mot Ica. Helt plötsligt tvärrusade de till bilen och körde fort iväg.
VARFÖR ??!!
:0)¨

I övrigt har vi varit på tjejkväll, köpte lite schampoo åsså fixade jag ögonbryna och jag kan då säga att jag aldrig kommer göra det själv igen. Vejm är det som gäller. Sen så jobbar ju fömodligen världens trevligaste Erika där oxå !! Ich bin supernöjd !!

Nu ska här mysas lite. Lillaman är trött efter dagens skogprommis och Munkisbesök.

Kram på er alla !!

Kommentarer
Patricia Klinteberg skrev:

Ha en trevlig kväll! :)
(Om du går in på min blogg, klicka gärna på annonserna under visningsbilden!)

2007-09-27 | 22:01:25
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback