2007-09-09 | 20:41:50

Snabbis.

Alla mina försök att få min omgivning att bli mer miljömedvetna, har varit förgäves.
Såg idag en reklam, med Thomas DiLeva !! Ve, vill nu sopsorters, vem vill nu spara energi?? Svaret blir ju INGEN, för ingen atr honom på allvar och jag tror mkt få vill vara som honom.
Säger bara.......Typiskt !!

Hm känner att ja borde sammanfatta helgen och persfesten lite, men engentligen har jag inte tid. så jag säger såhära, persfestn var trevlig men dock lite slow. Utställningen gick jätte bra, HP och 2:a bästa hanne. Han skötte sig exemplariskt !! Martin S var super HET !!

Dagen idag har varit super mysig.

Så tja de får bli allt för denna gången, återkommer.

En liten tanke bara, oavsett om man gillar Brittan eller inte så måste man vara avis över den kropp hon visar upp på MTV ikväll.  Hur FN har hon lyckats få den ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback