2007-09-12 | 11:53:22

Våga hoppa.

Glest mellan inläggen nu, men så mkt annat att göra och sen är inte energin riktigt på topp.

Några mysiga skogsprommisar med min favvopojkar har jag dock hunnit med, samt att träffa maria o Dex en snabbis igår och träna lite inför vad som skall ske ikväll.
Ute o åt hos mor och far igår, Robbes pappa kom oxå förbi och vi planerade lite inför nästa sommar.

Idag började vi morgonen med en prommis, skönt att solen sken och skönt att få röra på sig lite. Ett skönt bad och lite mat och nu sitter man här o slöar lite innan jobbet.
Jobbet ja, hur ska jag få mitt tunga arsle därifrån ?? Jag har insett att som 25-årigt butiksbiträde (framförallt från matbutik) så är man inte så spännande för resten av arbetslivet. Jag har två saker som jag mer än gärna skulle jobba med, men båda verkar vara helt omöjliga att få till här uppe. Visst ja kunde säga upp mig från Coop för at tpå allvar börja om på ny kula. Men ja kan inte göra så mot min sambo, vi har ju läggan, bilen och självklart Disse att tänka på. Och utan lön hur ska jag då kunna shoppa ?? ;0) It´s bitter sweet.
Känns som om ja är den enda som står stilla.
Li har två underbara barn, OCH hon är i princip klar med sin utbildning......helt otrolig människa, har ju inte ens fyllt 25.....men snart ;0)
har påbörjat sin utb. och även om hon hatar varje dag av den (nästan iallafall) så GÖR hon iallafall någonting vettigt. Samt att hon har sitt drömhus där jag snart ska få ha min häst !! :0)
Johanna hm henne måste vi hitt apå ett smeknamn åt, aja hon är KLAR med sin utbildning, hon gör något hon verkligen är ämnad för, ska snart ha en liten och de har precis köpt hus. Shit Johanna de är ju snart dax för er.....spännande, tror nog på en flicka :0)
Plingan tog steget flyttade till ume o lever studentliv......jag beundrar dig massor !!

Jag har iallafall världens mysigaste lägga (ingen längtan efter hus ännu), de bästa vännerna, en underbar liten vovven som förgyller min vardag och såklart den bästa sambon som finns. Så på det privata planet är jag mer än nöjd. :0)
*suck* aja ingen ide´att sitta här och gnälla, bara ta tag i det typ NU, kanske borde ringa lite samtal och kolla vissa saker......

Nu till helt andra saker......jag har hittat minst tre tattisar som jag vill göra, men jag lovar jag ska ta de lugnt på den fronten. Vet vilken ja ska göra först, eller kanske ska säga vilka, de andra får ligga och mogna lite till tror jag. Jag återkommer när jag varit till Peppe för lite peppning (hahahahaaaaaaaa jag är så rolig att tar livet av mig själv.)

Nä nu ska här målas naglar och fixa håret, jag ska vara sååååå tjejig. Återkommer sen hur det har gått på valpkursen och hur det går med operation "ta sig från Coopan".

Puss o Kjam.

Kommentarer
Johanna skrev:

Mycket har hänt i ditt liv med Jenny.
Du har träffat mannen i ditt liv- Robert. Han gör ditt liv så mycket rikare än något annat jobb eller hus någonsing kan göra.
Du har en fin vovve som du är så duktig med och tillsammans står ni inför många kommande äventyr. Din fritid är fylld med goda vänner. Jobbet kommer som en bonus.... utbildning är inte allt. Det är vardagen man ska leva för- inte jobbet.

2007-09-12 | 14:24:21
Kristine skrev:

Men! Har jag sagt att man inte ska jämföra sig med andra eller? :)

2007-09-12 | 14:56:14
Maria L skrev:

Hej gumman min!
Du är då för söt, men det kommer att ordna sig. När du vet vad du vill så kommer du att göra det också, inom sin tid, hav förtröstan. Dessutom så är du ju superbra på att vara underbar vän, så det då! Jag längtar tills på fredag, ska bli så kul att få gå på stan med mina tjejer.
Love you daaaaarling!!

2007-09-12 | 17:14:45
Maria skrev:

Fy sjutton så duktiga hundar vi hade idag :))! Fasen vad vi är bra ;)!

2007-09-12 | 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback