2008-04-25 | 12:42:14

50 km.

Så var förmiddagen avklarad. Djurmagasinet var tyvärr inte så imponerande, men jag fick en rabattcheck på 50 kr till fodret vårat, köpte en klicker (de har en tendens att gömma sig.) och såklart lite gotta.
Varit i munkis och ätit frunch, sen har vi tränat lite kontakt med fotgående. Det går bättre ut än inne ??!! I böckerna står de att de ska gå tvärtom.....hm, nåja han var klockren ute i munkis. Så nu gäller de bara att fortsätta träna och inte tappa allt. Lite problem med farten, antigen gå han lite bakom eller så före mig. Men jag varierar att belöna framåt, bakåt och vid sidan och de blir bättre.

På vägen hem lyssnade jag på en favoritlåt och jag blev alldeles mosig inombords. Tänk vad musik kan göra. Att man kan sakna något så de gör ont, eller ibland inte någon utan något. En plats, en tid, en händelse, en känsla.

Nu ska jag ta mina känslor, dricka the´ och se Grey´s som jag efter många om och men äntligen fick hem !!

"All these years of standing still."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback