2008-04-18 | 00:10:33

Brödraskap.

Idag tackar vi Maria och Dexter, för att de kom och lyste upp våran kväll. Så trevligt och mysigt !! Och jag är mkt imponerad av Dex som kunde gå så bra i kopplet trotts att Disse var lös.  MKT MKT imponerande !!
Vovven har redan slocknat och snart även jag. Men jag vill sitta här en stund och behålla detta nöja inre som jag fick av kvällen. Ett litet leende finnes också på mina läppar. Att Maria orkar lyssna på alla mina teorier (bra som dåliga.) om hundträning.....en pärla är hon.




Ingela, tänker på dig. Och du vet.....när än du vill !!

Sov gott allihopa !!


Liten Dex och "liten" Maria. :0)
image124

Kommentarer
Ingela skrev:

Tack! Det känns bra att veta att jag har en vän som du. Jag känner dock att vi nog måste spendera mer tid med varandra, det känns som om vi är påväg att tappa varandra lite igen. Axlar absolut inte något ansvar för
detta på dig, jag är minst lika bidragande orsak för detta. Men jag vill bara ha det sagt. Tycker du samma som mig eller är jag kanske överanalytisk? Kramar från mig.

2008-04-18 | 19:30:46
URL: http://wickedweb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback