2008-04-27 | 10:52:44

Energi.

Nu är snart första sjukskrivningsveckan över. Inte har jag blivit nå bättre, men helandet kanske sker under vecka två !!
I dag måste vi ändå åka på en lite tripp, min älskade farmor fyller år, och min älskade farfar fyllde tidigare i veckan. Så jag måste dit, för vem vet hur länge man får ha dem kvar ??
Farfar har redan ringt till pappa tre gånger innan idag, bara för att försäkra sig att Disse ska följa. :0)


Även om jag är trött, så trött. Så är jag fylld av en otrolig energi. Så tack för den !! ;0)

Nu måste jag göra mig klar. Tränade lite nyss, gick super. NU verkar han och jag ha fattat hur vi ska göra. :0)

Trots ondheter, så mår jag bra idag. Jag känner mig glad och lycklig. Och jag har Er att tacka. Alla mina underbara vänner, min familj och min sambo. Vad vore jag utan er ?? Och Disse såklart.

Hehe nä nu ska jag sluta vara sentimental och göra mig klar.

På återseende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback