2008-04-02 | 10:34:28

Everything changes.

Det är lustigt hur bilder, ansikten, ljud plötsligt kan skicka en flera år tillbaka i tiden.
Såg just en musikvideo med en "nästan-pojkvän."
I samma sekund var jag tillbaka till sista året i gymnasiet, alla val och inte-val som jag gjorde då. Hur allting hade gått om jag agerat annorlund, om jag hade agerat. En viss ångest kommer krypande för så mkt had ekunnat undvikas. Mina happy days kunde ha blivit så mkt mera.
Jag vet att ånger för gårdagen är det mest värdelösa som finns, och jag vet att de har fört mig till vart jag är idag.
Men undran kommer alltid finnas, känslan av missförstånd och känslan av att allt kunde ha blivit så mkt mera finns här.

http://www.youtube.com/watch?v=76tQq4_Ler0

Puss o Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback