2008-04-30 | 09:35:05

God morgon.

God morgon Sverige. Hoppas ni har sovit gott, för de har inte jag. Den molande värken tog över igår kväll.
Nåja idag är en ny dag, nämligen Valborgsmässoafton. Så idag ska vi bara mysa. Robban slutar vi tre och ja ska bara till Coop nu en sväng. Sen har vi hela dagen och morgondagen tillsammans. Plingan kommer hem och Maria har gjort klart sin äckeltenta....kan de bli bättre ?? :0)

Igår fick ju DIsse sin spruta, han hann inte ens märka att han fick den. Tror mest han tyckte de var roligt att gå runt där och hälsa på en massa snälla människor. Värre var de på Djurmagasinet när han skulle få välja ett ben, huga hur kunde vi ta honom till ett sådant hemskt ställe ??!! Elakingar !!!!!!
I morse kom Robban inrusande och skrek av lycka, "Han har prövat lyfta på benet" !!!!!!!!!!!!
Tydligen hade han börjat lyfta mot en buske men sen inte riktigt fått till de så han hade satt sig. För Robban är detta en milstople i Disses liv, medans jag mest blir sentimental....min lilla lilla kille. Han får inte bli stor jhu !!

Fick en kommentar på vilka bloggar jag hade på favoriter typ. Jag har tre hundbloggar, plus Ingelas och Maria Lis blogg under där. Vissa Marior har ju inte en blogg, så hon får skylla sig själv. ;0) Under snokerier har jag Magnus Borg (tror jag han heter.) Hittade honom från Johannas sida och tycker hans texter är roliga, samt att de är kul att veta hur de går med Bruno. Sen har jag två tjejer till som jag gått i skola med, inte samma klass men, dem har jag där för att jag tycker de är kul att läsa om deras liv, jämföra hur långt de har kommit gentemot mig (milavstånd.) Två gamla ridlärare och en syster till en old friend. Under vänner hittar man just vänner, Kristine, Camilla, Johanna mfl. Hund är så himla många och ja tror inte ens att jag vet vad alla som skriver dem heter. Deras hundar däremot har jag full koll på ;0) Så så är det.

Nu måste jag borsta mina gaddar.

Ajdö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback