2008-04-23 | 10:40:01

Morgonstund har guld i mun.

Jag tycker det är lite småroligt när folk tror att de vet vad jag skriver om, men inte har en aning.
Till alla, inlägget igår hade inte ens en uns med coop att göra .
Men visst ni får prata med mig !!

Och till dig gumman (som inlägget verkligen handlade om. ) så hoppas jag du står på dig idag, och som sagt vi vet ju vad som hände, och vi har ju fler med oss !! Ring mig senare så får jag veta hur det har gått....eller ja kanske tom smiter förbi om jag får.

Nu ska vi äta frukost och sen bara mysa på balkongen, Robban är ledig idag så vi får en heldag med familjen !!

Puss puss !!

Kommentarer
Ingela skrev:

Det är bra Jenny! Stå på dig! Det är ju helt fantastiskt vad människor kan "läsa in" mycket i ett par rader text. Vad sägs om att ta reda på lite fakta först och uttala sig sen???

2008-04-24 | 14:50:30
URL: http://wickedweb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback